پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118825
پاسخ روسيه به تحريم‌هاي جديد اروپا
تاریخ انتشار : 1393/06/18 10:52:45
نمایش : 1275
روسيه هشدار داد به تلافي تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه اين کشور حريم هوايي‌اش را به روي کشورهاي غربي مي‌بندد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديميتري ميدويديف، نخست وزير روسيه ساعاتي پس از آنکه اتحاديه اروپا از تصميم براي وضع تحريم‌هاي جديد عليه مسکو خبر داد کشورهاي غربي را به بسته شدن حريم هوايي روسيه بر روي آنها به تلافي اين اقدامات تهديد کرد.

آقاي ميدويدف اين اظهارات را در گفت‌وگو با روزتامه «ودوموستي» روسيه مطرح کرد و افزود: «اميدوارم شريکان ما باهوش‌تر باشند. در صورتي که تحريم‌هايي عليه بخش انرژي يا بخش‌هاي مالي ما وضع شوند، مجبور خواهيم بود متقابلاً آنها را پاسخ دهيم.»

نخست وزير روسيه تأکيد کرد: «ما بر اساس اين حقيقت عمل مي‌کنيم که راوبط دوستانه‌اي با شريکانمان داريم و به همين دليل است که آسمان روسيه براي پرواز باز گذاشته شده است. اما اگر آنها عليه ما محدوديت‌هايي به کار بگيرند، مجبور هستيم آنها را متقابلاً پاسخ دهيم.»

وي اين اظهارات را پس از آن مطرح کرد که هرمان ون رمپوي، رئيس شوراي اروپا روز دوشنبه خبر داد اتحاديه اروپا رسماً وضع تحريم‌هاي جديد عليه مسکو را تصويب کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html